October 26, 2013

Kajang 2

Assalamualaikum

Semalam weolls pegi kajang 2. Saje mengisi masa lapang. Main taman. Taman depan rumah ni menunggu masa nak roboh je. Jadi terpakse lah menumpang kasih kat taman permainan rumah ore ore kayo. Gelongsor dia ala ala theme park. Panjang berbelit bak hang. Dah la gelongsor berbumbung pulak tu. Tapi bila main takdelah seram mana. Cakap besar angat i ni hish. Ew. Hahaha. Cakap pasal gelongsor berbumbung ni, teringat lak dulu aku takut giler nak naik menda ni. Series. No doubt. Bila naik tu sesak nafas kateko. Yelah berbumbung en. Dah la sempit. So bila makcik aku ke family aku bawak pegi theme park macam sunway lagoon, lost world of tambun, aku akan naik gelongsor yg tkde bumbung. Apak tak thrill en. Rasa menyesal hakooo. Kena kumpul duit ah pegi balik sunway lagoon lol. Aku ni lebih takutkan binatang dari benda tinggi tinggi. Aku gayat tu ade lah rasa gayat, tapi lima minit je aku gayat. Pastu aku ok je. Naik cable car kat hk ritu, hahahahahaha mak aku takut gila. Aku duk gelak je wkwkwkwwk. Aku teringin sangat nak naik cable car yang transparent boleh tgk bawah tu. Fiuh. Baru lah mencabar. Tengoklah bila dah besar dah ada duit aku nak travel all over the world. Dengan as4 kot kot sangkut ngan mamat oversea. Cerah mase depan anak anak hakooo. Hahaha ew. Al kisahnye aku dah tak takut akan gelongsor berbumbung. Yeay. Ada gambar sikit tangkap kat kajang dua. Sebenarnya org duk pegi kajang dua ni sebab nak tangkap gambaq. Yelah sementara persekitaran nya masih cantik dan hijau gituuu haruslah dimanfaatkan. Tgk la lima tahun kekgi takde rupa dah tempat tu. Hewhew. Vandalism kan banyak huehuehue.

No comments:

Post a Comment