July 28, 2012

Kesayangan

Assalamualaikum.

hai. lepas sihat dari demam, saya sakit gusi. iye, gusi luka di bulan puasa.ya Allah, apalah dosaku? ampunkan aku :(

I have many beloved person in my life although I am not "kesayangan" mereka. ba ba blacksheep (sedih)
pelbagai jantina ada, perempuan,lelaki,jantan,betina dan ________

Of course, my family. elelele mithali punya manusia jugak aku ni.
I have mami,abah,abg,angah,alang,acik,ayong k tipu.
I have....

I have this

Kan? Ramai kan? ini belum cukup lg everybody.. belum


I have

1)Apak (I use to call him bapak because of my abang abang call him Bapak, Hanya pengikut sejati je)
Mama( I call her mak actually, and my mom doesnt like that nickname. aha, aha aha.)
Abang
Imran
Asyraf
Adil
Ameen

This is my basic family eceh, lepas family ni baru lah keluar segala atok nenek pakcik makcik sedare, due pupu 18 pupu bagai.

walaupun my abangs semua jahat tak terkata (suka membuli) tapi, kenalah sayang jgak. nnti nak pow duit kat dorg jugak *ehem.

2) FRIENDS

                          Ze Girlssss

                            Red ha ha


Finally, the people i love most in the school. 2 Amal crew. yeah, walaupun mereka ada yg annoying, tp.....dalam annoying tulah kitorang serasi sbb aku pon annoying hahah



This, the thing i can't leave behind. Allah, please take care of our relationship, bring us to jannah together, syurga insyaAllah Amin.

Ada lagi post pasal kawan. situ a sampai z semua pasal kawan. tapi selalu draft sebab idea dtg dan pergi. mungkin Allah tak bagi restu lagi. jumpa lagi kat post lain. saya sedih sebabtu saya post psl kesayangan. saya taknak Allah Tarik kesayangan saya. jangan, tariklah lah menda lain, tapi jangan yang ni :')

Saya harap dorang still ingat saya. jatuh bangkit saya, suke duka saya. Saya tak sempurna, jauh sekali berharta, ber mcm mcm lg. Saya hanya ada kasih sayang je. meh la sini saya bagi ;p

Saya rindu Amir Hamzah, Nur Izzati, Aiman, Kak Karmila, Aishah dan semua kawan primary school. I also miss my kindergarten's friends. nama pun aku tak igt weh, sorry ----.----
Yang penting, saya jugak rindu dalillah. Kita jauh sekarang, sangat jauh. Moga Allah pelihara persahabatan ni.

Saya harap Allah tak ambil \\Alia,farhana,lutfil,daniel,daniesh,azfar,syu,syada,zarrifah,raja,fatin,najmi,fitrie,lukman,siva,nabila,nurriezza, ahhh semua 2 AMAL.

Dan........
Nur Dalillah,Nur Izzati,Fatin Farzana,Nur Syasya Kamilia,Derma Nor Fitriah. semua geng nakal time drjah 6. walaupun korg semua dah hot2 belaka, jangan lupa aku. walaupun kite satu sekolah kecuali dalila,fatin,zaty, kite still mcm duduk jauh 20000000000 batu.
lol, yang budak laki time darjah 6 pun aku tak lupa, Qayim,syawal,azri,arif aiman,hakim dan......ramai lg. aahla, adhah. sape igt adhah? angkat tangan! hahaha. scandal dalila lewlsssssssss.

andai dapat putar balik masa kebelakang, hah saya nk betulkan time saya gaduh dengan _________
okbye.

:)

No comments:

Post a Comment