August 10, 2011

Kawan Kita Dah MEninggal :'(

Assalamualaikum .
hari ni mood mmg sedih sngt lah .
kawan aku dah mninggal dunia pade 8.8.2011 pukol 7 petang ,
Dye dah smnggu lbeh koma sbb kene pukol dngn budak mne ntah .
Al-fatihah ,
serious aku ckp , mase aku dpt tau tu rse mcm ade batu hempap bdn aku ni ,
trkejot nya ya rabbi .
air mata aku x bole nk kluar sbb tkejot sngt ...
cpatnye dye prgi , x smpat nk berhari raya kan Luqman :'(
nme arwah ialah , Luqman Hakim bin Sutin ,
smlam kami smua bcekan yasin untok arwah ,
smoga kau tenang di sana , luqman ~
Aku ampunkan semua kesalahan kau kat aku ...
siapa lah lagi yang nak ejek aku lpas ni ?
:'(
Kawan , satu hari nanti aku akan jumpa manusia yang belasah kau smpai koma ..
Ya Allah , kau berilah pengajaran kepada manusia itu ~
Selagi aku hidup kawan , selagi itu akan aku ingat kau :'(
selagi itulah aku akan sedarkan manusia yang buat kawan aku mcm tu ...

Al-Fatihah ~

2 comments:

  1. Assalamualaikum Waheeda. Terharu akak baca entry ni. Tak sangka ada manusia sekejam tu. Apa salah dia sampai macam tu orang perlaku kan dia. saat akak nampak tubuh dia terbujur kaku betul2 sebelah basikal kesayangan dia akak rasa macam dah takde harapan lagi. malam tu dia tunggu akak balik tp bas akak sampai lambat. akak lewat setengah jam je adik akak dah koma. akak tak sempat cakap apa pun dengan dia. sampai harini akak masih rasa terkilan. setiap kali solat mak akak mesti menangis. bilik dia kita tak ubah pun sebagai tanda dia tetap ada walaupun dia tak bersama kami lagi. arwah Luqman meninggal pada 9/8/11 pada jam 5.20 ptg. akak rindu dia. terima kasih untuk entri ni dan terima kasih untuk doa adik buat dia. assalamualaikum.

    ReplyDelete
  2. waalaikumusalam kak , waida baru je bace. tak sngka akak komen. sama-sama kak. tanggungjawab saya kak mendoakan arwah. minta maaf atas slah tarikh tu , sbb waida tau pon dari kawan yg lain.
    kita kenelah brsabar dngn ketentuan tuhan. insyaAllah , suatu hari nnti Allah blas prbuatan manusia tu.

    ReplyDelete